قیمت خرید برنج قهوه ای سبوس دار ارگانیک گیلان

قیمت خرید برنج قهوه ای گیلان به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله ان ها می توان به مقدار سبوس دار بودن و ارگانیک بودن یا نبودن محصول اشاره کرد که در ادامه هر یک از این عوامل را به صورت مجزا بررسی خواهیم کرد.

خرید برنج قهوه ای ارگانیک برای مصرف کنندگان این محصول اهمیت زیادی دارد. زیرا این افراد به دنبال سلامتی و لاغری خود هستند و دوست ندارند با مصرف یک محصول نا مناسب به جای بهبود سلامتی درد و مرض نسیبشان شود.

برنج قهوه ای ارگانیک

در کشت برنج معمولا همه سم و کود استفاده می کنند. آن گروهی هم که استفاده نمی کنند آبی که به شالیزارشان می رسد تحت تاثیر آب سم و کود دار شالیزار های بالادستشان قرار می گیرد. در نتیجه کشت برنج ارگانیک خیلی سخت است.

البته ارگانیک بودن به معنی عدم استفاده از کود و سم تلقی نمی شود زیرا این روز ها سم و کود های وجود دارند که خود طبیعی بوده و ارگانیک محسوب می شوند در نتیجه استفاده از آن ها در شالیزار برنج ارگانیک به کشاورز تحویل می دهد.

بهترین مارک برنج قهوه ای سبوس دار

در خرید برنج قهوه ای به مارک ان دقیت نکنید. اکثر شرکت ها و برند های بسته بندی برای سود اقتصادی خود برنج قهوه ای ممتاز را بسته بندی نمی کنند. در ضمن بسته بندی های مارک و برند نیز خود هزینه ور است و باعث می شود شما مقداری از ÷ولتان را خرج بسته بندی کنید. شما که قرار نیست ÷اکت را بخرید، قار است برنج قهوه ای خوب بخرید. یک برنج فروش منصف ÷یدا کنید و فله ای از او خرید کنید.

قیمت خید برنج قهوه ای

قیمت خرید برنج قهوه ای سبوس دار

اینکه لایه سبوس برنج چقدر گرفته شده باشد و چقدرش باقی مانده باشد روی قیمت برنج قهوه ای تاثییر ندارد. مناسب ترین لایه سبوس را نیز برنج هاشمی دارد و آبگیری برنج قهوه ای هاشمی بهتر از سایر ارقام بوده و در نتیجه پخت مناسب تری نیز می دهد.

همچنین برای اطلاع از قیمت روز برنج قهوه ای می توانید مقاله انواع برنج ایرانی با قیمت به روز را مطالعه نمایید.

منبع: مرجع خرید و فروش انواع برنج قهوه ای

بدون دیدگاه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست