برنج از بهترین مواد غذایی مصرفی در کشور بوده و در انواع گونه ها تولید و به بازار داخلی عرضه می گردد. برنج دودی ایرانی از برنج های پر مصرف کشور بوده و از بو و طعم خاصی برخوردار می باشد و این برنج در بسته بندی های مختلف به نقاط مختلف جهان صادر می گردد. انواع برنج دودی را می توان با قیمت روز از نمایندگی فروش تهیه کرد و این برنج بیشتر بصورت تفننی استفاده می شود. برنج از غلات با ارزش بوده و دارای انواع ریزمغذی ها می باشد و بسیاری از نیازهای اساسی بدن را تامین می کند و مصرف این ماده غذایی باعث اضافه وزن نمی شود. مصرف زیاد برنج دودی به خاطر مضرات ترکیبات دود، توصیه نمی شود.

نمایندگی فروش برنج دودی

در سراسر ایران نمایندگی فروش برنج وجود داشته و در این مراکز انواع برنج ایرانی در اوزان بالا به خریداران عرضه می گردد. برنج دودی از برنج های پر فروش ایرانی بوده و بصورت عمده و خرده می توان انواع ان را از بازار داخلی تهیه کرد. برنج دودی در کشورهای خارجی نیز طرفداران زیادی داشته و هر ساله در حجم بالا به نقاط مختلف جهان صادر می گردد و این برنج نشاط آور می باشد.

برنج ایرانی دودی

برنج دودی ایرانی

غلات از بهترین مواد مصرفی انسان بوده و در هرم غذایی جایگاه ویژه ای دارند و از غلات پر مصرف در کشور می توان به گندم و برنج اشاره کرد که هر سال در اوزان بالایی تولید و به بازار داخلی و بازار جهانی عرضه می گردد. برنج از بهترین مواد غذایی مصرفی انسان می باشد و در انواع مختلف در سطح کشور کشت می گردد. برنج دودی ایرانی از برنج های مصرفی در کشور بوده و در نمایندگی فروش به متقاضیان عرضه می شود.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست