قیمت خرید برنج دودی در اکثر شهر های ایران بسیار بالا است. زیرا این محصول بسیار کمیاب بوده و اکثرا ارقام بی کیفیت آن را نیز با اسم هاشمی می فروشند. اما بهترین راهکار برای تهیه این محصول مراجعه به بازار خمام در استان گیلان و یا ارتباط گرفتن با کارخانه داران این منطقه است.

معمولا برنج دودی اصل را با نام دودی هیزمی می شناسند اما جالب است بدانید بهترین نوع برنج دودی آن محصولیست که با پوسته برنج دود داده شود و حتی در عملیات دودی کردن از بند انگشتی چوب استفاده نشود. البته اگر می خواهید بدانید طرز تهیه برنج دودی به چه صورت است مقاله مربوطه که برایتان قرار داده ایم را بخوانید تا کاملا متوجه این موضوع بشوید.

قیمت انواع برنج دودی

  • دم سیاه
  • هاشمی
  • شیرودی
  • ندا سوزنی

چهار رقمی که برایتان نام بردیم توسط تولیدکنندگان برنج دودی تولید شده و روانه بازار می شود و برای اطلاع از نرخ آن ها می توانید مقاله قیمت روز برنج ایرانی را از سایت برنج شمال دنبال کنید.

البته شما در بسیاری از موارد با اسامی دیگری روی گونی های برنج روبه رو می شوید. جالب است بدانید تمامی این عناوین و نوشته ها صرفا جهت بازار گرمی است و همین چهار رقم هستند که به برنج دودی تبدیل می شوند. عکس برخی از این بسته بندی ها را برایتان قرار می دهیم تا حساب کار دست تان بیاید.

قیمت خرید برنج دودی

مزایای و معایب برنج دودی

در بسیاری از سایت های اینترنتی معایب و ضرر هایی من درآوردی برای برنج دودی ذکر شده که همگی کذب است. در دوران قدیم اکثر مردم برنج دودی مصرف می کردند که آمار بسیار پایین تری در سرطان و سایر بیماری ها نسبت به امروزی ها داشته اند. اما برنج دودی چند مزیت بسیار عالی دارد که آن ها را برایتان بر می شماریم.

  1. ماندگاری بیشتر نسبت به برنج ساده
  2. عطر و مزه بسیار عالی
  3. پخت فوق العاده با قد کشی بی نظیر دانه ها
  4. قیمت پایین تر سایز شکسته دودی نسبت به ساده

قیمت خرید برنج دودی در گیلان

برنج دودی فقط در خمام تولید می شود. از این اگر می خواهید این محصول را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت به دست بیاورید تنها راهی که دارید مراجعه به استان گیلان و شهر خمام است که بین شهر های رشت و انزلی قرار دارد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست