برنج حسن سرایی در واقع همان هاشمی است که در منطقه حسن سرا که در شرق گیلان قرار دارد کشت می شود. برنجی که در حسن سرا کشت می شود دانه درشت تر از هاشمی کشت شده در سایر نقاط گیلان است و به همین دلیل قیمت برنج هاشمی این منطقه از سایر نقاط  بیشتر بوده و مردم از خرید آن رضایت فراوانی دارند.

قیمت برنج دودی

قیمت برنج صدری حسن سرایی

با توجه به قد و قواره کشیده ای که حسن سرایی دارد عده ای آن را از خانواده صدری نیز می دانند و معتقدند هاشمی نیست. در این باره اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد با این وجود قیمت برنج هاشمی حسن سرا یا همان برنج صدری حسن سرایی را می توانید در جدول بالا مشاهده کنید و اگر خواستید این برنج دلچسب و لذیذ را خرید کنید می توانید با ما تماس بگیرید. البته قیمت برنج هاشمی دیگر مناطق هم در جدول بالا برای شما قرار گرفته است.

[button color=”orange” size=”big” link=”https://berenjhashemi.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AC-%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-%D8%B9%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AC%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84/” icon=”” target=”true”]قیمت برنج هاشمی[/button]

برنج های هم رده و بهتر از حسن سرایی

  • صدری دم سیاه
  • صدری زرد دم
  • طارم عطری

قیمت برنج حسن سرا

خرید برنج حسن سرایی گیلان

خرید برنج حسن سرایی را با آگاهی از این نکته انجام دهید که قیمتش بین هاشمی و دم سیاه است یعنی حسن سرایی گران تر از هاشمی و ارزان تر از دم سیاه است زیرا دقیقا از نظر کیفی هم چیزی بین این دو برنج است یعنی کیفیتش از هاشمی بالاتر بوده و از دم سیاه پایین تز است و منظور از کیفیت همان درشت تر بودن دانه ها و عطر و ری کشیدن برنج در پخت است و مزه و طعم برنج هم از فاکتور های تعیین کیفیت هستند.

حسن سرایی بسیار کم کشت می شود اما بسیاری نام آن را روی گونی برنج های دیگر چاپ می زنند نوع اصل این برنج را از جاهایی بخرید که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. در کار برنج متخصص باشند.
  2. تولید کننده مستقیم باشند.
  3. مجموعه ای معتبر باشند و متقلب نباشند.
  4. در ارائه قیمت به شما انصاف را رعایت کنند.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست