برنج دودی ایرانی به دلیل قیمت بالا و طعم خاص خود مصرف کنندگان منحصر به فردی دارد که ترجیح می دهند برنج های درجه یک همچون صدری دم سیاه را مصرف کنند.
جالب است بدانید از انواع برنج صدری که این روز ها به ندرت در شالیزار های گیلان کشت می شود فقط رقم دم سیاه به دودی تبدیل شده و روانه بازار می شود. این موضوع سبب شده قیمت مصرف کننده این محصول مقداری بالا باشد. البته افرادی که این برنج خاص را مصرف می کنند از تمکن مالی مناسبی برخوردارند و بیشتر کیفیت برایشان حائز اهمیت است.

آیا برنج دودی مضر است

پیش تر در مقاله ای پیرامون اینکه آیا برنج دودی سرطان زاست یا خیر صحبت کردیم و با توجه به طرز تهیه برنج دودی بیان کردیم که این ها تنها شایعاتی است که از جانب افراد جاهلی که از عدم آگهی رنج می برند در برخی از سایت های اینترنتی منتشر شده است و موجبات گمراهی مردم را فراهم  کرده است.

برنج دودی اصل

به طور کلی تولید کننده های برنج دودی ارقامی همچون دم سیاه و هاشمی را در بسته بندی های کنف سنتی ارائه می هند اما برنج های دودی ارزان قیمت همچون ندا و شیرودی نیز بسته بندی پارچه ای دارند. البته هستند افرادی که از این موضوع سوء استفاده می کنند و برنج های دودی بی کیفیت را در گونی های کنفی به اسم مرغوب می فروشند. برخی نیز از عبارات خود ساخته مثل دودی شمشیری بر روی گونی استفاده می کنند.

برنج دودی ایرانی

البته برخی از خرده فروشان برنج در ایجاد عبارات خود ساخته همچون صدری هاشمی، تحفه و یا شمشیری مقصر هستند و در کل مشتری باید در خرید برنج دودی به هر کسی اعتماد نکند.

برنج دودی ایرانی با قیمت روز

به طور کلی کسبه برنج فروش شهر های تبریز، بروجرد، تهران و مشهد بیشتر از برنج فروشان سایر شهر ها با برنج دودی آشنایی دارند و آن را خرید و فروش می کنند. اما اگر خواستید از نرخ روز این محصول اطلاع یابید  و آن را معامله کنید می توانید مقاله انواع برنج ایرانی با قیمت روز را در سایت بازار برنج شمال دنبال کنید تا شنبه هر هفته از قیمت های جدید مطلع شوید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست