خرید برنج دودی اعلا کار چندان سختی نیست. کافیست کمی اطلاعات خود را زیاد کنید و بدانید رقم هاشمی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

بسیاری از مردم بر اساس یک سری اطلاعات غلط که از برخی سایت های اینترنتی دستگیرشان شده است بر این باورند که برنج دودی سرطان زاست و از خرید برنج دودی و مصرف آن خود داری می کنند اما این موضوع کاملا اشتباه است.

برنج دودی سرطان زاست

افردای که می گویند برنج دودی موجب سرطان می شود در مقاله های خود اینگونه می نویسند که برنج را به سقف آویزان می کنند و آن را با چوب دود می دهند که این موضوع سبب سرطان زا بودن برنج می شود.

این دسته از نویسندگان تا به حال از نزدیک دودخانه های سنتی برنج را ندیده اند و طرز تهیه برنج دودی را با ماهی اشتباه گرفته اند و اصلا نمی دانند برنج دودی چگونه تهیه می شود.

خرید برنج دودی

خرید برنج دودی دم سیاه و هاشمی

برای خرید برنج دودی باید دقت کنید که نوع سنتی و اصل این برنج معمولا از ارقام کیفی دم سیاه و هاشمی و ارقام پرمحصول و ارزان قیمت ندا و شیرودی تولید می شود. برنج دودی سنتی و اصل رنگی متمایل به طلایی دارد و هنگامی که به آن دست می زنید کمی حالت چرب دارد که این نشان از مرغوبیت و سلامت محصول تولید شده است.

فروش اینترنتی برنج دودی

با توجه به اینکه از برنج دودی استقبال خوبی شده است شرکت دانه سالار دیلم اقدام به فروش اینترنتی این محصول کرده و شایان ذکر است که این شرکت در شهر خمام که مرجع اصلی برنج دودی است مستقر بوده و این سبب می شود که بتوانید بهترین کیفیت برنج دودی را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید و از بسته بندی کنف سنتی که موجب افزایش ماندگاری برنج می شود لذت ببرید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست