بهترین مارک برنج قهوه ای در ایران

بهترین مارک برنج قهوه ای در این آموزش متنی و ویدئویی توسط شرکت دانه سالار دیلم مورد بررسی قرار می گیرد تا مصرف کنندگان این محصول بتوانند با ذهن باز تر و آگاهانه تر خرید خود را انجام دهند. پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت و چندین بار بخوایند و حتما کلیپی که برایتان قرار داده ایم را مشاهده کنید.

در ایران اکثر مردم فکر می کنند که مارک ها و برند های مواد غذایی بهترین برنج قهوه ای را به آن ها عرضه می کنند و از خرید برنج قهوه ای به صورت فله خود داری می کنند اما این در حالی است که تفکر کاملا اشتباهی دارند و باید کاملا بر عکس رفتار کنند و با توجه به نکاتی که آموزش می دهیم برنج قهوه ای فله را خرید کنند.

بهترین برنج قهوه ای و خصوصیات ان

در هنگام خرید برنج قهوه ای به نکات زیر دقت کنید تا بهترین گزینه را بخرید.

      1. یکدست بودن برنج
      2. حفظ کامل لایه سبوس و برخورداری از رنگ قهوه ای ملموس
      3. داشتن عطری همانند برنج سفید هاشمی
      4. پخت مناسبی داشته باشد و خیلی خشک و یا شفته نشود.
      5. داشتن دانه های سبز و قرمز نشانه عدم مرغوبیت نیست. فقط برنج سورتینگ نشده است.
    [toggle title=”نکته” state=”close”]به دلیل بالا بودن قیمت و عدم تقاضا معمولا از صدری برنج قهوه ای تولید نمی شود و بهترین برنج قهوه ای همان هاشمی است.[/toggle]

    بهترین مارک برنج قهوه ای

    طبق توضیحاتی که در فیلم زیر می بینید برای خرید برنج قهوه ای دنبال مارک و برند آن نباشید زیرا بنا به دلایلی که برایتان گفته ایم اکثر این مارک ها برنج قهوه ای درجه دو را راهی بازار می کنند و اگر از یک عطاری و یا برنج فروشی معتبر خرید خود را انجام دهید بسیار بهتر است.

    منبع: مرجع خرید و فروش انواع برنج قهوه ای

بدون دیدگاه

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست